Wednesday 14 March 2012

salah aku ye ?!

assalamualaikum sumer,,dn samat malam ,,hey awak-awak,,lame sudah x mengecek n menulis di sinie,,saje mahu menghilangkn buhsan saye,,hee,,saye just nk luahkn perasaan,,HAHA! sentimental betol,,hee,,kte stret 2 da point lahh..


 
wahai abg oii,tolong paham yee!
salah aku ye wei? aq xtolak cinte kau,,aku tolak permintaan untok cople nan kau,,bukan sebab DYE kau jdi mcm nie beb,,kau nk tau x time kau mesej aku,aku terase mcm aku nie bodoh sangat tau! kau xingatkan ape mesej nyer oke aku bagi sekarang ::

"Ak xmntk pon ko cple ngan ak...cbb ak pon xnk cple ngan ko thu x. . .ckunk niy mse ak nk blas dndam kat fad plak. . ."

aku simpan mesej nie sebab aku rase saket aty sesgt dgn kau,,lepas nie kalau kau cakap n salahkn aku depan sesape sebab TOLAK CINTA KAU! maaf!! alasan ape yg kau nak bgi dekat aku?alasan bukan kau yg bagi mesej tu? =alasan tidak diterime ye!harap maklum,, tolong pike baek-2 ye wei,,aq baru kenal kau taon lepas akher taon,,aku kenal DYE dri 2010 yee! [saye harap anda pike elok-2] kau jgn salahkn DYE kalau aku tidak menerime atau menolak kau oke!! AKU XNAK DIKONGSI!!PAHAM!!



AKU XNK DENGAR NAME KAU LAGI LAH!! tolong paham aku!! kalau kau sayang aku (gurauajehaha) .. tolong jgn kacau  AKU DAN DYE  .. 


saye sangat mengharap yg anda memahami saye yee,,
*mengikut terma dan syarat*

No comments:

Post a Comment