Tuesday 8 November 2011

saye rindu awk sgt !

awak ! saye rindu awak sgtsgt ..saye inat lagi waktu first time awak nyanyi tok saye .. sweet nyer awk .. saya kalau rindu awk kn .. saye selalu dengar lagu nieh ..   :

 DETIK TERINDAH
Sungguh indah bila bersama
Merasa sungguh bahgia
Bersyukur pada yang esa
Di atas pertemuan ini

Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi

Reff:
Dan walauapapun rintangan melanda
Ku harap kita kan tempuhi bersama
Seadanya kau dan ku berjauhan

Membina mahligai seindah permata
Yang kita impikan berdua selamanya
agar kita kecapi bahagia




saye xkn lupekn kenangan terindah dlam idop saye !

Ku berjanji akan terima
Seadanya dirimu
Keinginanku setia padaku
Kemarilah wahai sayangku
Kan ku cium tanganmu
Sebagai tanda kaulah kekasihku

Back To Reff

Ku berjanji akan setia
padamu yang ku kasihi
Marilah kita bersama
Membentuk cinta abadi

Woohooo
Detik terindah


( kekdg bler dngar lgu nie sye leh nanges..xtaw laa nape..mayb coz saye terlalu rindu dkat awk ! <3 )



kalau time saye at ostel saye always nyanyi lgu first kte .. lgu uh y pling awk ske suroh saye nyanyi kn2 ? huhu .. tjok lgu nyer :

 LUAHAN HATI

Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun  belum kita bersua muka
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu

Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jika kau meninggalkan aku
Terhiris hati ini terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu

Ohhh..
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti
awak jgn tinggalkn saye taw ! saya sayang awak sgtsgt !

Ohhh..
Sayangku pimpinkan tanganmu
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga

Oh kasih…


terime kaseh awak .. sebab awak, saye dh pham erti rindu, suke, duke, sayang & y pling pnting CINTA ! kaseh sye terhadap awk xkn pernah berubah .. kalo diri saye melupekn awak, ingatkn lah lgu nie at saye .. pasti ingatan saye akn puleh ..


saya rindu awak laarh !!! <3

No comments:

Post a Comment